Конкуренция в ногтевом сервисе Після того, як майстер отримає певні знання і навички в нігтьовому справі, він перестає пропонувати клієнтам нові види послуг в нігтьової індустрії, посилаючись на масу причин, починаючи від кризи і закінчуючи святами.

На сьогоднішній день клієнти не гірше майстрів б'юті-індустрії розбираються в різних послугах і процедурах і хочуть пробувати найновіші і найкращі процедури. Не варто забувати, що ми живемо в час стрімкого розвитку і для того, щоб бути конкурентоспроможним потрібно підвищувати свій рівень знань і навичок. Безперервне навчання є запорукою в досягненні успіху в будь-якій сфері.

Ваше головне завдання полягає в тому, щоб стати знавцем в обраній вами спеціальності. Професіоналізм будь-якого працівника полягає в постійній роботі над підвищенням своїх знань і навичок. І це є повністю вашим завданням, адже ви вкладаєте фінанси в своє майбутні. Якщо майстер манікюру, який має десятирічний стаж, ніколи не підвищував свою кваліфікацію, він ні в якому разі не може називатися професіоналом своєї справи. Звання «професіонала» є дуже почесним і відповідальним, але також слід пам'ятати, що такого звання потрібно відповідати і його необхідно постійно виправдовувати. Універсальний майстер повинен відповідати всім нинішнім вимогам ринку б'юті-індустрії.

Ознайомимося з переліком послуг, які повинен вміти надавати професіонал нігтьового справи:
- сухий комбінований європейський манікюр. Майстер повинен вміти робити манікюр, не залежно від віку і статі;
- європейський, японський, гарячий манікюр;
- процедури глибокого зволоження;
- моделювання нігтів за допомогою акрилу і гелю;
- вміти зміцнювати нігті за допомогою биогеля;
- покривати нігті звичайним лаком і гель лаком;
- мати навички в створенні французького манікюру;
- дизайн нігтів;
- вміти здійснювати апаратно-медичний і естетичний педикюр.

Пам'ятайте, для того, щоб виконати якісно салонну послугу обов'язково потрібно дотримуватися регламенту і не поспішати. Постарайтеся пояснити клієнтам, що якість і швидкість - це речі не сумісні. Фінансовий успіх досягається в разі щоденного якісного обслуговування клієнтів і в результаті повної зайнятості всього робочого часу.

Спробуйте проаналізувати бажання клієнтів, які приходять до вас на процедури. Отримані висновки запишіть на папері. Також важливо, щоб майстер знайшов відповіді на наступні питання:
- що для клієнтів є дійсно важливим;
- що можна зробити краще, ніж конкуренти;
- чому клієнти купують деякі послуги / товари для конкурентів.

Завжди намагайтеся знайти можливість зробити трохи більше того, за що заплатить клієнт. Таким чином, клієнт оцінить ваш професіоналізм і віддасть перевагу вашому салону перед іншими. Прейскурант, за яким ви здійснюєте свою діяльність, є вашою своєрідною оцінкою. Не варто боятися встановлювати ціну, якої ви дійсно відповідаєте.

Якщо у вас в житті є важливі завдання, над реалізацією яких ви працюєте, з кожним днем, то з часом ви значно просунетеся по кар'єрних сходах вгору, і вам тоді не буде рівних.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" представлений широкий вибір обладнання для манікюру та педикюру за доступними цінами і відмінної якості!