ru ua
0 0
Бонусы: 0 грн.
Для использования накопленных бонусов, пожалуйста авторизуйтесь
Каталог
0 грн.
Для использования накопленных бонусов, пожалуйста авторизуйтесь

Що робити якщо прийшла побита посилка новою поштою?

Що робити, якщо ваша посилка від "Нової пошти" прийшла побитою, удареною, деформованою або знищеною?

Онлайн-шопінг - це зручно, але бувають складнощі з доставкою. Покупки через транспортні компанії можуть бути накладними. Але якщо продавець працює з "Новою поштою", шанси на пошкодження посилки близькі до нуля. Але якщо все ж так сталося, важливо знати, як вчинити.

Важливе правило: не підписуйтеся в документах про отримання або відмову від претензій до ретельного огляду вмісту. Поки ви не розписалися в повідомленні про отримання, відповідальність за посилку несуть відправник і транспортна компанія. Але щойно ви підписали документ, відповідальність переходить на вас.

Ретельно огляньте посилку - це мінімум, без якого не можна обійтися. Вм'ятини і пошкодження на коробці можуть бути помітні, але сліди розкриття упаковки можуть бути приховані.

Попросіть у співробітників пошти бланк і заповніть частину з паспортними даними, але не ставте свій підпис. Якщо упаковка пом'ята або є ознаки розкриття, найкраще відкрити коробку на місці.

Якщо посилку приносить кур'єр, краще не розкривати її самостійно. Якщо є сумніви в цілісності, краще вирушити у відділення "Нової пошти".

Якщо вміст посилки не відповідає заявленому або пошкоджений, складіть акт, приблизний зразок якого виглядає так:

Цей акт стане ключовим документом для відправника для компенсації (пам'ятайте, що ви не отримали посилку, отже, вона все ще належить продавцю?), а також для вас для повернення коштів. Отримання компенсації від пошти можливе тільки в разі подання скарги.

Після розкриття упаковки залишиться акт у вас.

Є кілька випадків, коли вам можуть відмовити в компенсації:

Акт приймання-передачі не оформлений при отриманні відправлення;
Претензію подано без акта приймання-передачі.
Якщо вміст відправлення пошкоджено, а упаковка ціла. Це може трапитися, якщо ви не надійно упакували внутрішній предмет, який пошкодився в дорозі. Рекомендується проконсультуватися з фахівцями "Нової пошти" щодо пакування.

Якщо упаковка пошкоджена, але відправлення ціле. Упаковка використовується для захисту відправлень. Якщо вам важливо зберегти упаковку, краще скористатися додатковими пакувальними матеріалами.

У разі вимог про відшкодування моральної шкоди.

В інших ситуаціях.

Для спрощення процедури отримання компенсації дотримуйтесь таких рекомендацій:

Перевіряйте стан відправлення під час отримання в присутності представника компанії;
За наявності претензій до стану відправлення складіть акт приймання-передачі та претензію;
Забезпечте надійне пакування відправлення. За необхідності зверніться до фахівців компанії;
При оформленні електронної накладної вказуйте реальну вартість відправлення.

Ось приклади "сюрпризів", з якими зіткнулися наші покупці та успішно отримали новий товар!

Предзаказ
Предзаказ успешно отправлен!
Имя *
Телефон *
Обратный звонок
Запрос успешно отправлен!
Имя *
Телефон *
Спитати у Instagram Спитати у Telegram Спитати у Viber