Партнёры салона красоты: кто они и зачем нужны За умов постійного зростання конкуренції салону краси потрібно підвищувати свою продуктивність для виживання. Постійно потрібно приділяти увагу пошуку нових клієнтів, утримання старих, розвитку позитивного іміджу та підвищенню продажів. Подібні проблеми стоять перед будь-яким закладом і набагато ефективніше вирішувати їх спільно. Кращий спосіб - це об'єднати зусилля компаніям, які мають схожу цільову аудиторію і працюють в суміжних галузях. Партнери салону краси можуть проводити крос-маркетингову акцію, яка спрямована на залучення нових клієнтів.

Для чого салону краси потрібні партнери і з ким співпрацювати?

Крос-маркетинг представляє собою ефективний спосіб просування, коли кілька компаній об'єднують зусилля і влаштовують спільні акції. Подібне взаємовигідне партнерство стало застосовуватися для залучення нових клієнтів при невеликих витратах. Компанії-партнери займаються організацією крос-маркетингових заходів, поділяють рекламний бюджет, що дозволяє заощадити. Учасники повинні попередньо домовитися про внесок в справу. Партнерські відносини засновані на одному важливому моменті - обов'язково повинна збігатися цільова аудиторія, оскільки головна мета об'єднання фірм є залучення нових клієнтів з інших організацій.

Кожен компаньйон повинен отримати доступ до клієнтської бази, що істотно полегшить реалізацію маркетингових стратегій. При проведенні таких заходів салон краси отримує велику впізнаваність, розкручує свій бренд і отримує нових клієнтів.

Переваги крос-маркетингу:

  • Швидкий результат;
  • Економія на рекламі;
  • Висока ефективність;
  • Отримання нових довгострокових партнерів з суміжних сфер;
  • Розширення області реалізації товарів і послуг;
  • Поява нових варіантів просування компанії;
  • Створення позитивного іміджу фірми, яка проводить крос-маркетинг.

Для невеликих закладів спільні рекламні акції можуть стати виходом з-за неможливості здійснення цього самотужки. Середній та малий бізнес часто стикається з браком коштів і ресурсів для просування. Для салонів краси, які відносяться до великих мереж, буває вигідно об'єднатися з іншими фірмами, які мають однакову аудиторію. Компаньйони дозволяють домогтися кращих результатів.

Не можна забувати про деякі умови, дотримання яких важливо при організації крос-маркетингу і для отримання хороших результатів. Товари та послуги партнерів повинні відповідати таким критеріям:

  • Належати до одній ціновій ніші. Покупці бюджетного магазину не підуть в дороге заклад. Це працює в зворотному напрямку;
  • Чи не конкурують між собою, щоб споживачеві не довелося вибирати між аналогічними послугами і товарами;
  • Повинні доповнювати один одного, пропонуючи клієнтові весь спектр продуктів для відвідування салону краси.

Якщо невірно вибрати партнерів, то це відбитися на іміджі закладу. Потрібно підходити дуже ретельно до вибору партнерів, вивчати їх цільову аудиторію і тільки після цього приймати рішення про співпрацю. Починати пошуки рекомендується з компаній, які розташовуються в тому ж районі, де і салон. Після цього потрібно відправити їм свою комерційну пропозицію, в якому будуть позначені важливі чинники, в силу яких цієї організації вигідна співпраця. Рекомендується відразу прописати всі пункти, які можна здійснити. Потрібно прописати яка роль відводиться фірмі-партнеру, щоб не було надалі сумнівів і непорозумінь.

Хто може виступати партнерами салону краси?

  • Клініки по корекції фігури і зниження ваги;
  • Фітнес-центри;
  • СПА-салони;
  • Центри пластичної хірургії;
  • Стоматологічні клініки;
  • бутіки;
  • Весільні салони;
  • Ювелірні салони;
  • Бізнес-центри.

Варіанти співпраці партнерів салону краси

  • Компанії-партнери проводять спільні рекламні акції. Салон краси може домовитися з магазином модного одягу про спосіб залучення клієнтів. У певний день в магазин відправляються три перукаря від салону краси. Покупці купують одяг і отримують можливість зробити зачіску. Кожен партнер повинен анонсувати такий захід на сайті, в соціальних мережах;
  • Компанії-партнери радять послуги і товари один одного. Це найпопулярніший спосіб, який використовують салони краси. Він передбачає поширення поліграфічної продукції на стійках фірм-партнерів, щоб при відвідуванні салону краси клієнти могли брати рекламні флаєри та отримувати інформацію;
  • Надання знижок на свої товари для клієнтів-партнерів. Такий вид крос-маркетингу спрямований на отримання купонів клієнтами інших організацій. Головною умовою є пропозиція дійсна вигідних знижок. Люди рідко без фінансової стимуляції захочуть змінити свої перевірені місця на нові. Щоб не знизилася рентабельність можна придумати, на які послуги надається знижка і на який час;
  • Товар або послуга виступає в якості подарунка до товару чи послуги іншої компанії. Наприклад, при проходженні курсу масажу надається в подарунок одноразова ліфтингова маска від партнера;
  • Формування дисконтної групи. До неї можуть належати салони краси, фітнес-центри, кафе, СПА. Буде добре, якщо закладу будуть знаходитися в одному районі. Суть об'єднання полягає в тому, що людина при покупці чого-небудь в закладі зі списку отримує дисконтну карту у всіх закладах, які належать до дисконтної групі;
  • Сервіси колективних покупок. Деякі салони краси намагаються знайти клієнтів за допомогою сайтів колективних покупок. Директора вважають, що такі сайти мають велику аудиторію, яка може стати постійними відвідувачами. З такими сервісами потрібно бути акуратними, оскільки більшість відвідувачів не бажають купувати послуги без знижок. Вони прийдуть в салон, поки діє купон, а потім будуть шукати інші варіанти економії.

Постійні клієнти, які платять повну вартість послуги, можуть залишитися незадоволені таким розташуванням справ. Це може коштувати салону краси репутації.

Що потрібно враховувати салону краси при пошуку партнера?

Починаючи партнерські відносини з компаніями потрібно продумати всі можливі варіанти подій. Обов'язково потрібно документально прописати всі домовленості, щоб потім не виникало розбіжностей. Письмовий документ стане гарантією виконання обов'язків кожної зі сторін.

Пункти, які потрібно передбачити:

  • Цілі акції. Кожна компанія, яка вступає в партнерські відносини, повинна розуміти, що вона переслідує індивідуальні цілі. Але загальна мета для всіх учасників повинна бути однакова;
  • Суть заходу, тривалість акції, відповідальність кожного з партнерів, необхідні документи;
  • Розподіл рекламного бюджету;
  • Як буде проходити навчання персоналу і які терміни. При організації акції варто подбати про те, щоб люди, які презентують продукт все знали про неї. Потрібно підготувати персонал до даного заходу. У такому випадку клієнт отримає вичерпну інформацію про товар, послугу, яка йому пропонується, дізнається про її переваги і характеристиках. Важливою складовою є навчання співробітників. Але це не все що потрібно, персонал повинен бути мотивований на результат;
  • Способи контролю за виконанням умов угоди партнерами. Здійснювати перевірку грамотності піднесення продукції може таємний покупець. Він отримує послугу, після чого робить висновок щодо виконання всіх умов акції.

Як потрібно готуватися до спільної акції?

  • Формулювання мети. Салон краси повинен розуміти, навіщо потрібні партнери і з якою метою відбувається об'єднання. Потрібно прописати всі цілі і виходячи з них прийняти рішення щодо того з ким і на яких умовах буде вигідно починати співпрацю;
  • Оцінка переваги партнера. Окремо слід прописати всі вигоди, які отримає компаньйон від участі в заході;
  • Визначення термінів. Необхідно визначити період, в якій буде проводитися спільна акція;
  • Оцінка ресурсів. Слід прописати всі маркетингові та фінансові ресурси, які будуть задіяні в акції;
  • Оцінка ресурсів партнера. Партнер повинен розуміти, які завдання потрібно буде вирішити для досягнення позитивних результатів;
  • Визначення ключових співробітників. Персонал, який буде задіяний в проведенні акції, повинен пройти навчання. Треба добре подумати про те, хто із співробітників підійде для реалізації плану;
  • Опис клієнтської бази;
  • Розробка форми звітності. Необхідно визначити, як буде зручніше підводити підсумок і оцінювати ефективність проведеної акції.

Чи корисні партнери для салону краси?

Після проведення крос-маркетингових заходів приходить час для оцінки їх ефективності. На цьому етапі виникають складнощі, оскільки фінансову складову порахувати досить легко, а емоційну немає. Складно сказати, як реагують клієнти на подібні заходи. Вони можуть повернутися в салон краси через час, і не вдасться дізнатися, що вони думають з цього приводу. Існують технології підрахунку клієнтів, які прийшли в салон краси за рекомендацією партнерів, але оцінити емоційну складову неможливо.

На думку деяких неможливо ставити жорсткі рамки і вимагати певної кількості відвідувачів після акції, але при цьому потрібно контролювати виконання зобов'язань. Здійснювати моніторинг дотримання домовленостей можна в вигляді фотозвітів, статистичних зведень і техніки «таємний покупець».

Важливим етапом контролю є помічені купони. Кожному партнеру потрібно видати листівки певного типу за допомогою, яких можна відстежити, хто прийшов від партнера нових відвідувачів. Через час можна зрозуміти, які організації призводять більше клієнтів.

Партнери також повинні отримати вигоди від такої співпраці. Не потрібно забувати про це при продумуванні умов, придумати про переваги співпраці.

Перевага крос-маркетингу полягає в залученні нових клієнтів без витрат на рекламу.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!