Правила ведения учета в салоне красоты для получения прибыли При відкритті салону краси багато власників покладаються тільки на власні теоретичні знання і інтуїцію. Здається, що головне пережити відкриття і облаштування, а після цього почнеться прибуткове час. Але насправді, все найскладніше приховано від очей.

Через кілька місяців роботи виявляється недостача матеріалів, клієнти не поспішають повертатися, незрозуміло куди діваються кошти, і чому немає прибутку.

Типові проблеми в управлінні

Салон краси є складною системою з великою кількістю елементів, і лише грамотне системне управління допоможе скласти повну картину.

Всі помилки управління салоном краси умовно поділяються на дві категорії: стратегічні і тактичні. Далі будуть розглянуті найбільш поширені.

стратегічні помилки

Недостатній контроль фінансових потоків

Творчий безлад є частим супутником креативних особистостей. У деяких випадках він може стати частиною особливого стилю. Але в питаннях обліку та контролю фінансів він неприпустимий. Тут потрібно методичність і систематизація.

Наприклад, коли власник вирушає в поїздку, він вивчає все, що має відношення до бізнесу. В результаті поїздок асортимент салону краси поповнюється якісними товарами, які користуються попитом у клієнтів. Здається, що все добре, адже салон поповнюється новими засобами. Але тільки куплені вони бувають на особисті гроші власника. Так особисті і ділові фінанси змішуються, що ускладнює розуміння того, де прибуток і чому вона дорівнює. В такому випадку необхідно систематизувати фінансові потоки.

Працівники є, але немає команди

Майстри зазвичай є індивідуалістами. Кожен дбає про власні інтереси, професіоналізмі і рідко думає про інтереси спільної справи. Якщо він завершив якісь курси, то це є додатковою перевагою в скарбничку майстра. Але це не працює на перспективу салону. Завтра він може покинути салон краси, повівши за собою клієнтів.

Тому варто проводити не тільки персональні, але також командні курси. Продумана мотиваційна система, орієнтована на командний успіх допоможе в цій справі.

Відсутність планування на наступний рік

На початку року складається враження, що до наступного року ще далеко, а до кінця накопичується багато клопоту, що ніколи займатися плануванням майбутнього. Багато власників нових закладів до початку другого року, не маючи плану. Тому так багато закладів, які закриваються, не пропрацювавши і року.

Якщо відсутній бізнес-план, то салон краси приречений на крах.

Рішенням стане написання бізнес-плану на найближчий рік. Варто продумати бюджет, вирішити способи ведення обліку матеріалів, оцінити можливі ризики і передбачити сезонні спади.

Нехтування CRM-системами

Більшість керівників салонів краси є людьми творчими, їх мало приваблюють документи з великою кількістю цифр. Реальність така, що без звітів і цифр неможливо уявити ефективне управління салоном.

Щоб робота з цифрами стала більш простою і приємною варто використовувати CRM-системи. З їх допомогою вдається створити звіт в кілька кліків. Вносити дані в неї набагато простіше і швидше, ніж в електронну таблицю.

Відсутність маркетингової стратегії

Ні для кого не секрет, що багато салонів краси відкриваються і працюють по натхненню. Пощастило з розташуванням, був виконаний вдалий інтер'єр і найняті хороші майстри. Справа пішла, клієнти стали приходити, перевага завдяки сарафанне радіо. Подальше просування бізнесу відбувається спонтанно, за принципом «проблеми вирішуються у міру їх виявлення».

Наприклад, якщо керівництво помічає зменшення кількості клієнтів, запускається разова акція.

Практика демонструє, що це поширена схема і в деяких випадках вона може виявитися ефективною.

Набагато більше шансів у тих, хто попередньо продумує маркетингову стратегію і діє усвідомлено і планомірно.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!