Прибыль салона красоты Кожен бізнес повинен приносити гроші, інакше, навіщо він створюється? Перед відкриттям салону краси або клініки потрібно правильно вибрати місце для закладу, якісно опрацювати лінійку послуг, врахувати сезонний характер бізнесу, розрахувати прибуток.

Що таке прибуток?

Прибуток - це фінансову винагороду, яке отримує власник бізнесу в результаті діяльності. Даний показник є найважливішим в бізнесі. Правильне розуміння даного поняття і її підрахунку допоможе безліч витрат. Прибуток - це різниця між виручкою і витратами.

види прибутку

Стандарти бухгалтерського обліку поділяють дане поняття на наступні види:

  • Чистий прибуток;
  • виручка;
  • Валова;
  • До оподаткування;
  • Від продажу.

Первинний дохід організації знаходить відображення в обороті. Показник є фундаментальним. Далі по віддаленості йдуть:

  • Маржинальна. Вичитуються змінні витрати;
  • Валова. Вираховується собівартість проданих послуг і товарів;
  • Від продажу. Вираховується повна собівартість;
  • Операційна. Вичитуються операційні витрати;
  • Балансова. Додається до прибутку від реалізації товарів суму від інших засобів;
  • Чистий. Віднімаються податки, пені та штрафи.

Що впливає на прибуток салону краси?

  • Собівартість. Це ціна за яку товар купується у постачальника. Додаються логістичні витрати, понесені на доставку вантажу, митні збори. Складніше, собівартість - це вартість сировини, матеріалів, енерговитрати, амортизація, нематеріальні активи, управлінські витрати, відрахування фонди, комунальні платежі, витрати на оренду. Все це відноситься до прямої собівартості. Також є непряма. Це можуть бути витрати на експертизу і сертифікацію товару. При витратах компанія повинна це враховувати. Пряма собівартість фіксує момент відвантаження товару;
  • Виручка. Джерелом виручки є продаж товару, послуги. Інакше кажучи, це відпускна вартість за відвантажений товар і все надані послуги. Показник вказується у відкритих джерелах;
  • Валовий прибуток. Передбачає відрахування з цифр виручки технологічну собівартість;
  • Операційні витрати. Щоб компанія функціонувала їй потрібні ресурси: зв'язку, реклама, оренда, навчання персоналу. Витрати не слід додавати до собівартості товару або послуги. У операційні витрати включають цифри виходячи з факту їх прийняття, а не факту оплати. Такі витрати бувають адміністративно-управлінськими та комерційними;
  • Операційний прибуток. Вичитуються цифри з валового прибутку операційні витрати;
  • Відсотки по кредитах. Лише відсотки, що не змішують з сумою кредиту;
  • Амортизація. Використовується тільки в тому випадку, якщо відразу не враховуються витрати на покупку. Правильно буде враховувати витрати не сумарно, а по частинах;
  • Сума до оплати податків. З операційного прибутку треба відняти відсоток по кредитах;
  • Податок на прибуток. Щоб уникнути зациклення цей податок фіксується окремо;
  • Чистий дохід. Цей показник формується при відрахуванні сплати податків.

Причини відсутності прибутку

Як не дивно, але однією з найбільш поширених причин низького прибутку є банальна відсутність бізнес-плану і фінансового аналізу. У цій справі кращими помічниками стануть цифри. Така неорганізованість призводить до боргів, роботі в мінус, розчарувань, незадоволеності.

При відкритті салону краси важливо визначити мету, після цього стане зрозуміло, як її досягти. Відкриваючи салон краси, СПА багато підприємці потрапляють в оману, що даний заклад для душі. Але такий підхід є неправильним.

Якщо заклад відкривається майстром, то потрібно залишити своє минуле і вчитися підприємницькому мисленню, щоб заробити.

Дуже важливо навчитися рахувати. Прибутковість салону краси неможливо уявити без грамотного управління цифровими показниками. Уміння рахувати - це перший крок на шляху створення прибутку.

Дуже важливо вчасно звернутися до фахівця на допомогою при державному оформленні. До такого фахівця можна звертатися на постійній основі або використовувати разові консультації. Так вдасться уникнути раптових витрат на зразок штрафів, стягнень і конфіскації.

впровадження інструментів

Майстри неможливо уявити без професійного інструменту. Перукаря без ножиць уявити складно. Але при вирішенні вести бізнес досить часто забувають про підприємницькому інструментарії.

Навіщо потрібно програмне забезпечення або є журнал запису? Останній варіант є більш дешевим і простим. А що буде, якщо програма зависне і дані пропадуть? Паперовий варіант журналу набагато надійніше, ніж розробки програмістів.

Навіть введення історії дзвінків і контактів в Excel - це свого роду CRM-система. Але тільки за умови, якщо розроблена схема обліку і контролю працює і контролює взаємодію з клієнтами. Подібні методи ведення обліку втрачають свою актуальність, оскільки в сучасному світі без ефективної автоматизації складно уявити роботу бізнесу. Тому коли заходить мова про CRM-системі, зазвичай передбачається спеціальне програмне забезпечення.

Тільки якщо навести порядок і проаналізувати зафіксовані досягнення, вдасться визначити проблему. Тим, хто думає, що в їхньому бізнесі немає проблем, варто сказати, що це вже проблема.

Потрібно запровадити спеціальну CRM-систему для контролю і обліку роботи з клієнтом. Зробити це потрібно якомога швидше. Паперовий варіант, незважаючи на свої плюси, позбавлений можливостей, якими володіє електронний. Таке введення буде корисним для власника бізнесу і майстри.

Крім ведення обліку клієнтської бази важливо навчитися працювати зі звітами і відслідковувати метрики. Це трафік, показники задоволеності клієнтів, конверсія.

Реклама

Для створення прибутку важливий сервіс і внутрішній маркетинг. Грамотно впорядкована внутрішня робота салону впливає на прибуток. Не важливо які суми витрачаються на рекламу, якщо спершу не приділити увагу внутрішнім процесам.

Якщо робота в салоні налагоджена, то відвідувачі повертаються в заклад знову. У такому випадку можна говорити про зовнішньому маркетингу та залучення нових клієнтів.

Реінвестиція і обороти

Обіг коштів у бізнесі - це рушійна сила. Бізнес не може рухатися перед без реінвестування. Виведення оборотних коштів на кшталт вилучення двигуна з машини. Це недопустимо.

Навпаки, прибуток потрібно знову повертати в оборот. Це потрібно, щоб була можливість розвивати команду і впроваджувати інновації. За рахунок цього забезпечуються резервні фонди для страхування ризиків, що сприяє продовженню життєвого циклу салону краси.

Що потрібно для прибутку салону?

  • Визначити справжню мету бізнесу;
  • Навчитися вважати. Чистий прибуток потрібно відокремлювати від оборотних коштів. Варто накласти табу на оборотні кошти, щоб справа процвітала і жило;
  • Впровадження CRM-системи або спеціального програмного забезпечення;
  • Організація внутрішнього маркетингу;
  • Реінвестиції.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!