В чем разница между салонами разного уровня. Заклади б'юті-індустрії діляться на відкриті і закриті. До відкритих належать велика частина підприємств, які характеризуються доступністю послуг. Заклади закритого типу надають послуги строго обмеженому колу клієнтів.

Класифікація закритих салонів краси

1. Виходячи з методу формування клієнтської бази, виділяють наступні типи підприємств:

- абсолютні. Це підприємства мають обмежену клієнтську базу без можливостей її розширення. Зазвичай такі салони належать великим корпораціям. Їх кількість сягає 5% від загального числа закладів;

- поповнюються. Це найбільш поширений вид, який має чітку схему і методи залучення нових клієнтів. Важливою умовою ставати внесення первинного внеску при вступі. Членом клубу може стати тільки за рекомендацією одного з клієнтів.

2. По фінансовій системі роботи виділяють наступні типи питань:

- фактична оплата. Це стандартна схема оплати, тому не підходить для закритих закладів.

- авансова система (передоплата). Для закладів закритого типу це найбільш вдала схема оплати, адже забезпечується регулярне надходження фінансових коштів.

Виділяють два види передоплати: перехідний внесок і згорає внесок.

Перехідний внесок - це коли залишок попереднього платежу переходить на наступний місяць. Недолік подібної системи оплати полягає в тому, що клієнти часто пропадають і грошові ресурси не надходять.

Згорає внесок - залишок внесеної суми не переходить на наступний місяць. Щоб уникнути втрат керівництво повинно стимулювати клієнта регулярно відвідувати заклад.

Характерні особливості підприємств закритого типу:

- ретельний підбір персоналу, який відповідає високій кваліфікації та професіоналізму;

- дотримання вимог конфіденційності;

- необхідність в постійному підвищенні кваліфікації;

- грамотно організована робота адміністратора;

- забезпечення системи безпеки.

Поділ підприємств за класами

1. Розташування

Економ - підприємства розташовуються в місцях великого скупчення людей, в місцях прохідних.

Бізнес - бізнес-район, в якому розташовано досить багато підприємств.

2. Парковка

Економ - парковки частенько немає, і вона не передбачена.

Бізнес - можливість паркування поблизу салону краси.

ВІП - є власна парковка.

3. Зовнішній вигляд будівлі

Економ - зовнішній вигляд непримітний.

Бізнес - акуратний зовнішній вигляд.

ВІП - стильна обробка і фасад.

4. Зовнішня реклама

Економ - головний акцент робиться на рекламування дешевих послуг і продуктів.

Бізнес - рекламування бренду.

ВІП - рекламування статусу.

5. Зовнішній вигляд співробітників

Економ - охайний і акуратний.

Бізнес - наявність фірмового одягу та корпоративний стиль.

ВІП - охайний і привабливий зовнішній вигляд співробітників.

6. Рівень фахівців

Економ - професіонали.

Бізнес - кращі на ринку.

ВІП - кращі фахівці, які мають статус «зіркових».

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!