Важные моменты, на которые обращает внимание клиент салона красоты Знання моментів, на які клієнти салону краси звертають увагу, можна уникнути деяких негативних моментів.

Отже, правила, які важливо дотримуватися:

1. Персонал повинен обов'язково пам'ятати, що заклад б'юті-індустрії - це підприємство, яке належить до сфери обслуговування. Відповідно, значить, що головним є турбота про клієнта. Тому потрібно надавати якісні послуги, що заслуговує пильної уваги. Співробітники повинні усвідомлювати, що люди відвідують салон не тільки для поліпшення свого зовнішнього вигляду, але і для підняття настрою.

2. При спілкуванні з клієнтом варто з перших секунд намагатися вибудувати теплі доброзичливі відносини. Метою хорошого співробітника ставати перетворення звичайного відвідувача в постійного клієнта. Тим часом, для цього не потрібні ніякі неймовірні зусилля, досить приділити трохи уваги. Коли клієнт буде почувати себе бажаним гостем, він обов'язково прийде до вас вдруге.

3. Клієнт завжди звертає увагу на ставлення співробітників до себе. Якщо запам'ятати якусь особисту інформацію про відвідувача і потім продемонструвати це, то відвідувачеві напевно буде приємно. Всі необхідні дані про клієнта повинні бути у адміністратора салону, який отримує їх у свою чергу від клієнта. Якщо людина звернулася вперше, то майстер повідомляє адміністратору інформацію, яку варто внести в особову картку клієнта.

4. В обов'язки персоналу також входить турбота про здоров'я клієнта. Варто проводити всі необхідні процедури по дезінфекції та стерилізації інструментів. Додатково до всього, якщо за станом здоров'я клієнт не готовий до виконання тієї чи іншої процедури, фахівець зобов'язаний відмовити в її проведенні.

5. Увага клієнта до негативних і позитивних моментів в роботі салону краси обов'язково повинні бути донесені до начальства. Це також стосується побажань відвідувача, думки про конкурентів, відгуків про товари і т.п. Ці дані дозволяти підштовхнути адміністрацію до перегляду концепції. Цікавими ідеями клієнту також варто ділитися з персоналом.

6. Велику увагу варто приділяти зворотного зв'язку з клієнтами. Щоб вона стабільно працювала співробітники обов'язково повинні враховувати прохання відвідувачів і при повторному відвідуванні людиною салону не забувати про них. Коли відвідувач буде бачити, що його бажання враховуються, то з більшою охотою буде звертатися до постійних клієнтів.

7. Зовнішній вигляд персоналу також має значніє, адже це те, що відразу ж впадає в очі. Тому кожен співробітник зобов'язаний виглядати охайно і добре. У кожного фахівця повинна бути уніформа.

8. Так як деякі клієнти приходять в салон з дітьми, то варто організувати спеціальний дитячий куточок. У ньому мають бути присутні іграшки. Також важливо щоб хтось із співробітників міг за ними доглянути на час, поки їх мами знаходяться у фахівця.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!