Администратор: обязанности, личные качества и задачи Адміністратор салону краси змушений виконувати досить великий обсяг роботи, тому важливо ставити перед ним конкретні завдання.

Зустріч з адміністратором є початком знайомства з салоном краси. Він зустрічає відвідувачів, допомагає вибрати відповідну процедуру, презентує послуги. Додатково до всього, в число його обов'язків входить розрахунок клієнта і продаж товару.

Тому професіоналізм і відповідальність працівника на посаді адміністратора є важливою умовою успішності бізнесу. Адміністратор може бути двох типів:

  • Помічник. Зустрічає відвідувачів, пропонує напої, консультує по послугах;
  • Старший помічник. Регулює запис і спірні моменти в питаннях обслуговування, формує замовлення інструментів, матеріалів і косметики. Він також займається вирішенням господарських питань і конфліктів.

опис посади

Адміністратор координує роботи всіх фахівців салону краси, а також перебування клієнтів в закладі. Завдяки адміністратору забезпечується грамотне взаємодія з клієнтами, атмосфера в колективі, правильність спланованого робочого дня.

Головним завданням адміністратора салону краси є рекламування продукції і послуг закладу, здійснення дій із залучення й утримання клієнтів.

Спеціаліст повинен володіти такими якостями:

  • професіоналізм;
  • організованість;
  • пунктуальність;
  • відповідальність;
  • доглянутість;
  • Гарні манери.

Після того, як відвідувач переступив поріг закладу працівник повинен привітатися з ним, пройти на своє робоче місце, представитися і познайомитися. Далі адміністратор відповідає на питання і консультує клієнтів. Щоб було простіше зав'язати розмову можна поцікавитися вподобаннями та бажаннями клієнта.

На адміністратора лежить досить складне завдання - зацікавити відвідувач, дати докладне уявлення про послуги салону, домогтися записи на послуги.

У процесі спілкування клієнта потрібно, щонайменше, раз назвати по імені. Якщо керівник не знає відповіді на якийсь із питань, потрібно запропонувати йому почекати і дізнатися відповідь на поставлене запитання. Під час першого візиту клієнта в салон краси доречно провести мотивуючу екскурсію по салону краси, показати кабінети, обладнання, розповісти про послуги. Щоб створити комфортну і затишну обстановку можна запропонувати клієнтові чаю, кави, пресу.

Обов'язки адміністратора

Адміністратор є важливою фігурою в салоні краси. Його можна назвати правою рукою керівника, так як малий бізнес передбачає невеликий штат при максимальному об'ємному списку обов'язків.

Виходячи з мети професійної діяльності, можна виділити наступні посадові обов'язки:

  • Управління салоном, координація співробітників;
  • Запис клієнтів, прийом телефонних дзвінків;
  • Консультування з питань послуг, які виявляються в салоні краси;
  • Створення затишної обстановки;
  • Супровід продажів послуг і товарів;
  • Ведення внутрішньої документації;
  • Планування і оформлення приміщень;
  • Викладка товару;
  • Продаж засобів для домашнього догляду;
  • Реклама салону краси;
  • Контроль витрати коштів;
  • Перевірка справності приладів;
  • Проведення розрахунків з клієнтами за допомогою касового апарату;
  • Розгляд скарг і претензій щодо конфліктів;
  • Створення сприятливої психологічної обстановки в колективі;
  • Контроль дотримання робочого графіка, правопорядку, правил і норм охорони праці, техніки безпеки;
  • Контроль якості виконаних робіт;
  • Виконання доручень керівника.

При необхідності на адміністратора можуть бути покладені додаткові обов'язки:

  • Розробка і проведення презентацій послуг салону краси;
  • Проведення опитувань клієнтів, дослідження їх переваг;
  • Розрахунок заробітньої плати;
  • Забезпечення чистоти в салоні краси.

Вимоги до фахівця

Адміністратор повинен мати такими знаннями:

  • Маркетинг і організація реклами;
  • Етика, естетика і соціальна психологія;
  • Економіка, організація праці та управління;
  • Комп'ютера на рівні успішного користувача;
  • Специфіка роботи майстрів;
  • Правила трудового розпорядку.

До спеціалісту пред'являються такі вміння і навички:

  • Керуючі, організаторські;
  • Роботи в якості офіс-менеджера;
  • Проведення маркетингових досліджень і рекламних акцій;
  • Оформлення приміщення салону і вітрин.

Особисті якості, якими повинен володіти адміністратор

  • Комунікабельність. Не можна уявити адміністратора, який не володіє комунікативними навичками. Недостатньо вміти правильно спілкуватися, також потрібно вміти мотивувати потенційних клієнтів, які вперше прийшли або подзвонили в салон;
  • Аналітичні здібності. Щоб вести клієнтську базу недостатньо володіти навичками оператора, потрібно вміти структурувати наявну інформацію про клієнта, заносити дані в комп'ютер, розуміти, яка інформація буде корисна;
  • Акуратність. Для ведення каси потрібно вміти працювати з грошима. Без цього не можна обійтися. Даний напрямок є одним з найбільш відповідальних;
  • Емпатія, любов до людей. Важливо вміння миттєво встановлювати контакт з клієнтом, здатність слухати, розуміти і висловлювати турботу. Адміністратор повинен бути стійким до стресів, вміти гасити конфлікти, працювати з претензіями та скаргами.

переваги роботи

Посада адміністратора має наступні переваги:

  • Стабільна і висока заробітна плата;
  • Простота працевлаштування;
  • Високий попит на фахівців.

Як стати адміністратором?

Отримати основні знання щодо організації роботи адміністратора салону краси можна на курсах і семінарах, спеціальну освіту на даній посаді не потрібно.

Важливою перевагою буде наявність освіти психолога чи медика, проходження курсів перукаря або косметолога. Це допоможе з легкістю розбиратися в особливостях послуг, що надаються.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!