Стратегия развития салона красоты: что нужно знать и учитывать? З кожним роком конкуренція в салонному бізнесі загострюється, адже постійно з'являються нові підприємства. Тому вийти на ринок з новим закладом і закріпитися на ньому буде вельми проблематично. Тут потрібно грамотне розвиток, планування, правильна маркетингова політика і т.п. Кожен заклад на шляху проходить етапи, починаючи від відкриття аж до розвитку мережевого бізнесу. Щоб досягти позитивних результатів, потрібно випробувати різні стратегії.

З чого почати розвиток салону краси?

Для розвитку свого закладу багато керуючих використовують незначну кількість способів. Є методики, які не набули широкого поширення, але дозволяють удосконалювати свій бізнес і нарощувати оборот. На практиці є схеми і стратегії розвитку салону краси, які дозволяють збільшити потік відвідувачів і напрацювати хорошу базу клієнтів.

Перед застосуванням якихось технік потрібно пройти певні кроки, які забезпечать ефективність обраної стратегії:

  1. Проведення ретельного аналізу з наявною клієнтською базою з виділенням таких позицій:
  • Кількість осіб, які відвідують салон краси;
  • Кількість постійних клієнтів по відношенню до первинних і втраченим;
  • Середнє значення кількості клієнтів, які відвідують заклад за певний період;
  • Кількість нових клієнтів і їх відсоток від загальної кількості відвідувачів;
  • Розмір середнього чека.

Отримані показники є базою, яка дозволить планувати заходи щодо розвитку салону краси.

  1. Розробка маркетингової політики і плану. Потрібно створити гнучку систему лояльності для клієнтів, використовувати дисконтні карти, сертифікати.
  2. Розрахунок ступеня завантаженості закладів, часу простою майстрів і заклади, провести аналіз послуг і визначити найбільш затребувані.
  3. Розрахувати бюджет рекламних акцій, провести аналіз ефективності проведених заходів і при необхідності оптимізувати бюджет.
  4. Проведення оцінки конкурентів, моніторинг їх пропозицій, розрахунок собівартості послуг і корекція своїх цін.
  5. Визначення сильних та слабких сторін конкурентів, вибудовування політики, яка дозволяє зайняти вільні ніші послуг, створення унікальних пропозицій.
  6. Складання прайс-листа. У ньому по окремих видах послуг та розділах повинен бути присутнім гнучкий вибір за ціною. Необхідно надавати послуги різних цінових категорій, але забезпечувати високу якість незалежно від вартості.
  7. Формування індивідуального пакета послуг і пропозиції для кожного відвідувача і інформування за допомогою телефонних дзвінків і повідомлень.
  8. Розробка системи замовлення через сайт косметичних товарів для домашнього застосування.
  9. Поділ фінансових витрат в залежності від важливості. Визначення пріоритетних категорій.

Стратегії розвитку салонного бізнесу

Далі будуть розглянуті основні методи розвитку салону краси.

Збільшення прибутку

Прибуток салону краси - це не тільки можливість отримання коштів, але також придбання нового обладнання, матеріалів, інструментів, проведення навчання персоналу, спосіб поліпшення сервісу.

Без інвестицій в даних бізнес він досить швидко перетворюється в збитковий, адже постійно з'являються нові технології і методики, а конкуренція в цьому бізнесі одна з найвищих. Клієнти досить швидко розуміють, що салон не розвивається, і віддадуть перевагу клієнтів.

Тому збільшення прибутку є головною метою і стратегією розвитку салону краси.

Зниження операційних витрат

Перш ніж скоротити витрати необхідно визначити проблемні місця - де витрати, перевищують очікуваний рівень. До них можуть належати:

  • Непропорційно високі витрати на оплату роботи співробітників;
  • Швидке витрачання матеріалів і засобів;
  • Великі витрати на телефонні дзвінки;
  • Чи не окупність витрат на рекламу;
  • Занадто висока собівартість певних видів послуг.

При ручному веденні документації отримати всю цю інформацію складно, а часом неможливо. Тому краще мати спеціальну програму, яка формує звіти і списки.

поліпшення продуктивності

Продуктивність - це ніщо інше, як кількість грошей, яке лягає в касу за робочий день.

Сюди включається кількість наданих послуг і проданих товарів, ефективність продажів і інші параметри.

Підвищення продуктивності - це спосіб при тому ж асортименті, цінах, кількості персоналу отримувати більше прибутку.

масштабування салону

Мається на увазі розширення спектра послуг, що надаються. Це може бути додавання більш дорогих послуг, переїзд в просторе приміщення. На більш високому рівні відбувається трансформація в мережу салонів краси. Такі заклади працюють більш стабільно і легше переживають кризи. Продаж франшизи підвищує впізнаваність салону і підвищує прибутковість.

У нашому інтернет-магазині "Укрсалон" Ви зможете придбати за доступною ціною салонне обладнання для організації будь-якого виду бізнесу в індустрії краси!